4 C
Brno
Úterý, 28 března, 2023
DomůAuto MotoKia při představení nového loga udělala Guinnessův rekord

Kia při představení nového loga udělala Guinnessův rekord

Date:

Nenechte si ujít

Koncept zero waste můžete přenést i do kuchyně.

Domácnosti chtějí být bezodpadové. Bezodpadní životní styl proniká do běžného...

Cestovatel radí, kam vyrazit

Jadran a Středomoří nejsou jediná místa, kde si odpočinout...

Egypt a Jordánsko jsou dovolenkové ráje.

Nejkrásnější letoviska jsou na Sinajském poloostrově. Se zájmem rekreantů se...

Kde poznáte pravou tvář Toskánska?

Pravé Toskánsko přežívá na malebném venkově. Florencie, Siena, Lucca, Arezzo,...
- Komerční sdělení -časopis

Velká show se odehrála přímo nad městem Incheon.

Korejská automobilka Kia se chystá na svůj nový začátek. Velké změny odstartovala změnou loga i sloganu. Premiéra vizuálu nebyla jen tak, na nějaké nudné prezentaci, ale rovnou na noční obloze a ve velkém stylu.

O logo zářící na obloze se postaralo 303 synchronizovaných dronů obohacených o pyrotechnickou show. Živě ji mohli vidět lidé z oken v korejském městě Incheon.

Umělecké vystoupení dronů se do Guinessovy knihy rekordů dostalo v dost specifické kategorii „Nejvíce bezpilotních vzdušných prostředků (UAV), které současně spouštějí zábavnou pyrotechniku.“

Tři stylizovaná písmena v logu, která jsou zkratkou pro Korean International Automotive, již nenajdeme v červeném oválu. Jejich dynamický sklon má odkazovat na rovněž dynamický rozvoj značky.

Zajímavostí je, že nové logo jsme si všimli už v březnu 2019 na ženevském autosalonu, kde jej měl koncept Kia Imagine. Její tvary by se letos měly zhmotnit v sériové podobě na elektrickém crossoveru.

Kromě loga je nový i slogan. Po letech končí s „The Power to Surprise“ (Síla překvapit) a vyměňuje ho za „Movement that inspires“ (Pohyb, který inspiruje).

Představení nového loga navazuje na ohlášení dlouhodobé obchodní strategie společnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia kromě jiných cílů ambici zaujmout vedoucí postavení na globálním automobilovém trhu.

Součástí plánu je i zpopularizování elektrických vozidel a zavedení široké škály služeb mobility přizpůsobených potřebám a vkusu jednotlivců.

Jaké má Kia přesnější plány do budoucna, se podrobněji dozvíme na digitální akci značky, která se uskuteční v pátek 15. ledna.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek