Velká show se odehrála přímo nad městem Incheon.
Korejská automobilka Kia se chystá na svůj nový začátek. Velké změny odstartovala změnou loga i sloganu. Premiéra vizuálu nebyla jen tak, na nějaké nudné prezentaci, ale rovnou na noční obloze a ve velkém stylu.
O logo zářící na obloze se postaralo 303 synchronizovaných dronů obohacených o pyrotechnickou show. Živě ji mohli vidět lidé z oken v korejském městě Incheon.
Umělecké vystoupení dronů se do Guinessovy knihy rekordů dostalo v dost specifické kategorii „Nejvíce bezpilotních vzdušných prostředků (UAV), které současně spouštějí zábavnou pyrotechniku.“
Tři stylizovaná písmena v logu, která jsou zkratkou pro Korean International Automotive, již nenajdeme v červeném oválu. Jejich dynamický sklon má odkazovat na rovněž dynamický rozvoj značky.
Zajímavostí je, že nové logo jsme si všimli už v březnu 2019 na ženevském autosalonu, kde jej měl koncept Kia Imagine. Její tvary by se letos měly zhmotnit v sériové podobě na elektrickém crossoveru.
Kromě loga je nový i slogan. Po letech končí s „The Power to Surprise“ (Síla překvapit) a vyměňuje ho za „Movement that inspires“ (Pohyb, který inspiruje).
Představení nového loga navazuje na ohlášení dlouhodobé obchodní strategie společnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia kromě jiných cílů ambici zaujmout vedoucí postavení na globálním automobilovém trhu.
Součástí plánu je i zpopularizování elektrických vozidel a zavedení široké škály služeb mobility přizpůsobených potřebám a vkusu jednotlivců.
Jaké má Kia přesnější plány do budoucna, se podrobněji dozvíme na digitální akci značky, která se uskuteční v pátek 15. ledna.
https://aaa-dum.cz/do-kuchynske-linky-nemusite-investovat-majlant-presto-muze-byt-kvalitni-a-hezka/
https://domy24.cz/jak-lze-vyuzit-trvalky-s-okrasnym-listem/
https://i-byt.cz/vysadba-sazenic-papriky-a-rajcat/