4 C
Brno
Úterý, 28 března, 2023
DomůAuto MotoToyota Yaris GR si zodpovědně nasadila roušku

Toyota Yaris GR si zodpovědně nasadila roušku

Date:

Nenechte si ujít

Koncept zero waste můžete přenést i do kuchyně.

Domácnosti chtějí být bezodpadové. Bezodpadní životní styl proniká do běžného...

Cestovatel radí, kam vyrazit

Jadran a Středomoří nejsou jediná místa, kde si odpočinout...

Egypt a Jordánsko jsou dovolenkové ráje.

Nejkrásnější letoviska jsou na Sinajském poloostrově. Se zájmem rekreantů se...

Kde poznáte pravou tvář Toskánska?

Pravé Toskánsko přežívá na malebném venkově. Florencie, Siena, Lucca, Arezzo,...
- Komerční sdělení -časopis

Design je výsledkem školní soutěže.

Rok 2020 skutečně nebyl bohatý na dobré zprávy, spíše naopak. Ale ještě než vypukla globální pandemie, Toyota udělala radost fanouškům motorismu a představila ostrý Yaris GR.

Malý hatchback má pohon všech kol, 261 koní, a prakticky žádnou konkurenci. Přestože na vlastní kůži jsme si ho zatím nevyzkoušeli, zdá se, že by se mohlo jednat o jedno z nejzábavnějších aut roku 2020.

Toyota Yaris GRToyota Yaris GRToyota Yaris GR
Pohled na tento Yaris činí ještě veselejším speciální polep, jehož autorem je 16letá studentka Alice Goodliffová z Walesu. Je výsledkem každoroční soutěže, kterou vyhlašuje Toyota spolu s organizátory závodu Wales Rally GB.

Bohužel, vítězný návrh v akci neuvidíme, i tento závod totiž padl za oběť koronaviru. Vítězný návrh přitom vzdává hold právě těm, kteří s nemocí bojují v první linii.

Na jeho boku jsou vyobrazeny postavy zdravotní sestry, policisty, učitele, stavaře a prodavače.

V zadní části najdeme narcisy, které jsou symbolem nového začátku a zároveň národní květinou Walesu, střecha a zadní nárazník dostaly duhové barvy jako symbol míru.

Asi nejvýraznějším prvkem je však rouška vyvedena v typické modré barvě, které má Yaris „zavěšeno“ na zpětných zrcátkách. Jelikož závod se nekoná, jedinečné auto představí Elfyn Evans, který jezdí rallye za tým Toyota Gazoo Racing a v letošním ročníku WRC se umístil na druhém místě.

\“Jsem nadšená, že jsem tuto soutěž vyhrála, bylo skvělé dostat v tak těžkých časech nějaké pozitivní zprávy,\“ okomentovala výhru autorka. „Chtěla jsem, aby design upozornil na tvrdou práci, kterou odváděli důležití pracovníci během pandemie,“ dodala.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek